Jeg leser masse - bl.a kokebøker, - og så lager jeg masse god mat til familie og venner. Ellers spiller jeg golf (1-2 ganger pr uke) trener motstandstrening med elastikk og vekter (1-2 g pr uke) og trener pilates (3 g pr uke) - i tillegg har jeg fulldagsjobb - er bestemor (har lånt barnebarnet denne helgen). Forumet her tar resten av tiden. Stort mer har jeg ikke tid til .... en eller annen påstår at jeg må sove også !! Har alltid lest masse bøker (noe hjemmet mitt bærer preg av - kan jo ikke kaste en bok !!) og hatt interesse for matlaging. Men da jeg var yngre broderte jeg masse bilder. Av båter og kurvstoler med katter og planter & masse annet rart. Ga bort masse i presang - har ikke lenger mine egne broderier på veggene. Har fotografert en del. Ville i fotolære, men så ble det ikke noe av det. Endte opp i reiselivet isteden og har jobbet litt mer en kroppen har satt pris på. Drev med slektforskning en stund. Men mistet "gnisten" da jeg ikke fant mer info i noen arkiver og ikke hadde tid til å lete i kirkebøker landet rundt. Fant en tipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptipptippti pptipptipptipptipptipptipptippoldefar som var ridder på 1500-tallet. Akkurat den delen var litt spennende. Masse familiehemmeligheter....
Det jeg trenger mer av er TID !