Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-10, 21:41   #71
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Ååååå! Jeg vil også ha furugulv!!!!! Det er de fineste gulvene det!

Jeg køddet ikke når jeg snakket om kjøkkenet ditt, men jeg ville nok modernisert det litt, men svart høyglans er definitivt ikke meg.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kødder ikke jeg heller! Jeg synes skapdørene og skuffene er knallfine og for ikke snakke om håndtakene både på dører og skuffer! Gammelt, nostalgisk og praktisk!
Svart høyglans er fint som tillegg på småting, men ikke som hovedgreie.. Har mye i svart høyglans på mitt kjøkken, men det er stort sett pyntetingtang.

Hehe, jeg visste jo egentlig at dere ikke køddet. Det var ett overrasket uttrykk. Hadde ikke trodd at flere skulle synes det gamle, slitte kjøkkenet der skulle være finere enn mitt nye. Jeg har ikke så lyst på høyglans på dørene, nei. Jeg vil ha svarte og matte dører. Men for all del, det var kvalitet i gamle dager. Skikkelig tre i stedet for spon. Det er laget for å vare!

Samme med gulvene. Før da de la gulv, så skulle det var i 100 år. Nå legger man tynne planker hvis man legger tregulv. Jeg har det tykke furugulvet i hele første og andre etasje, i hvert eneste rom. Vi snakker ganske nøyaktig en fingerlengde tykt! Mine fingre i alle fall, som er litt korte. Kjelleren er ikke i bruk enn så lenge - kanskje etterhvert. Joda, jeg synes også furugulv er fint, men det er mykt tre så det blir mer slitt enn hardere tretyper. Jeg hadde ett lite håp om at det var eik. Det er eikeskog i nærheten. Den delen av bygda huset ligger i heter tross alt Eik!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat