Tusen takk for de fine og konstruktive tilbakemeldingene - setter stor pris på det! Jeg tror dere har fått et lys til å gå opp for meg ang for lite fett i maten... Det kan veldig godt skyldes det. Jeg har vært så opphengt i karbene at jeg har glemt fettet på en måte. Skal kjøpe meg ketolyseboken, og lese meg litt opp i den retningen, tenker jeg. Problemet mitt er imidlertid todelt: Veldig lite tid til å lage seg skikkelig mat og at jeg er pinlig kresen i matveien. Jeg har forsøkt meg på egg og bacon til frokost, men jeg er hverken glad i egg eller bacon, så det funket ikke så godt. Salat på morningen har gjort meg litt sulten før lunsj. Atkinsbar dog har fungert godt... Trenger noe raskt og enkelt liksom. Må bare finne på noe lurt altså - mener ikke som "juksesnarvei", men noe som kan imøtekomme mine behov. Jeg merker absolutt sult når det er en stund siden jeg har spist, så det igjen kan jo tyde på at dere har rett om fettinntaket mitt. Hvorfor er Atkinsbarer så fy-fy forresten? Jeg er nok veldig dum som spør, men gjør det likevel... Et av mine store problem før var godis i pinlig store mengder. Til tross for at noen mener Atkinsbarer kan holde ved like søtsuget, så funker det ikke slik hos meg. Har ikke noe craving etter søtsaker nå.