Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-05, 00:02   #17
Gine
Medlem

Gine sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Alder: 54
Gine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Lise

Og det slet kroppen din med mange år etterpå?

I følge homøopaten så gjorde den det ja . Og jeg hadde ikke fortalt noe om ville fester på forhånd. Men jeg vet vel et par-tre fester hvor kroppen min reagerte veldig merkelig på det jeg drakk, så det var sikkert da. Har så å si alltid hatt kontroll selv om jeg har drukket mye, husket alt dagen derpå og svært sjelden fyllesjuk...

Min teori er at kroppen min får noe (alkohol/mat+???) den ikke takler, så putter kroppen det på 'vent'. Og der forblir det til vent-boksen enten renner over og jeg får merkelige plager, eller til kroppen får overskudd til å rydde opp. Dessverre har jeg nok over veldig lang tid fyllt opp med ting som har havnet på 'vent' og kroppen har aldri fått tid eller energi til å rydde.

Men kroppen min går lysere tider i møte, jeg skal være snill med den og gi den riktig mat og stelle pent med den...

Gine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-Fedon-blodtype-mix med allergiske tilpasninger Svar med sitat