Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-10, 11:44   #32
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Farvel til pupper og ryggproblemer

Nå har jeg endelig fått av meg bandasjen og fått dusjet. Var jo bare tre dager siden sist, men hjelpes så ekkel man kan føle seg på tre dager.

Puppene var fiiiine
Veldig fornøyd foreløbig med den utseendemessige biten av dette her. Nå er de stappet inn i en sportsBH, og ser derfor ganske små ut, men sånn generelt så tror jeg at jeg kommer til å være veldig fornøyd med størrelsen.

Men jeg merker også hvordan all ekstrahuden på magen ble mye tydeligere når den ikke hadde store pupper å gjemme seg under lenger. Så her må det jobbes målbevisst fremover med trrening og smøring i håp om at det kan komme seg. Når jeg får lov til å begynne å trene igjen da selvfølgelig. Får ikke det riktig helt enda.

Synes det er litt størrelseseforskjell på puppene, men det kan godt være bare fordi det ene er litt opphovnet (mer enn det andre) for det er i alle fall det han fjernet mest på. Uansett ikke viktig, jeg er veldig fornøyd med resultatet.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat