Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-10, 23:05   #522
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Her er det forresten bursdagshelg. Jeg har bakt sjokoladekake, brownies og bløtekake med gul krem og gele med bær. Og bare smakt bittelitt på røra. Da mener jeg bittelitt, veldlig ulikt meg, tror nesten det ikke har skjedd før.

Superstolt av meg selv faktisk. Så har vi vært på bowling og bestilt pizza til finalen i Xfactor og jeg spiste kebabkylling og salat uten mais og dressing og uten pitabrødet så klart. (hallo liksom. Hvem spiser vel pita til kebaben. )

Nå sover alle gutta søtt og vi puste ut og slappe av med litt rødt i glasset, cola zero, soyanøtter og en bar... (dvs, kjæresten koser seg med bayles, rødbrus, potetgull og smågodt. Men det er jo omtrent det samme.)

Ha en fin helg videre.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat