Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-10, 12:27   #4655
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hah! Kjenner meg igjen. Dra det til din fordel, og bare strål på høyeste styrke og la dem stå der og gape og glåne . Jeg ser på meg selv som en 'late bloomer', og vi som blomstrer sent er også de siste til å visne .

Mer enn en gang har jeg opplevd å få høre det, at jeg er så flott nå av folk jeg vokste opp med som aldri var særlig kule mot meg i oppveksten, og da synes jeg det er helt greit å parere med et "åh, var jeg ikke flott før, altså?!". Høhø.

Jeg tror jeg stråler mye. Jeg får daglig høre hvor annerledes jeg har blitt som person, mye mer utadvent og imøtekommende og alltid smilende

Jeg får også høre daglig hvor flott jeg er, hvor pen jeg er, og jeg blir jo plystra etter på gata f.eks. Jeg har opplevd mannfolk som sier "wow wow wow" når jeg kommer, menn som blir store i øynene av å se meg, og menn som dilter etter meg. Jeg blir invitert hjem til sengs av fulle menn minst 10 ganger på en kveld på byen og jeg blir invitert på date minst en gang i uken. Klart jeg begynner å tro at jeg faktisk ER grei å se på og at det hjelper på utstrålig og selvsikkerhet .

Aberet er jo at jeg liker oppmerksomheten så altfor mye

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that