Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 02:28   #12
lille_flode
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
lille_flode er ny på veien

Sv: jeg må nok gi meg

Tusen takk for flotte svar! Nå har jeg tatt meg pause , med masse magevondt og redusert energi som resultat.... synes guden min ser dau ut med en gang, og hele meg er visnet og søtsug er så full fart tilbake. Ergo må jeg inn i lav karbo igjen mens jeg enda har igjen litt glød.

Jeg skal øke karbohydrater masse, ser jo jeg kan det ift det minimalistiske jeg har spist, det tror jeg hjelper en hel masse. Men, så er det dette fettet da. Kjenner jeg blir engstelig for økt karbo OG fett... men har lest at man må opp i 70 gr karbohydrater før fettet er noe tema.

Men har dere gode tips til litt skjulte fettkilder? Ting med litt kamuflert fett liksom?

Hva med skyr Youghurt? Er det helt ute å kjøre ? Den inneholder riktignok ikke fett, Men proteiner. Vet ikke karbohydratinnholdet i den jeg.men er vel sikkert mer enn det er verdt.

Ang grove knekkebrød, jeg har en pakke spelt knekkebrød liggende, sånn med div pålegg, kan det funke?

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat