Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 22:18   #4670
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

De var 50 den, bruker sjelden mindre enn det. De ryker ikke med en gang, men er ikke like gode å ha på som de i fjor, og jeg ser at de kommer til å gå i stykker mye fortere, for de er ikke så elastiske/myke. De er også fra Kiwi (Pierre Robert). De har mange forskjellige innen samme merke - en av typene jeg kjøpte var mye mindre i størrelsen til tross for at det sto samme størrelse som de andre, og den gikk i stykker i skrittsømmen første gang jeg brukte den.

Men det høres ut til at de i 20 den er bra, da Ikke sikkert at kvaliteten bare har sammenheng med deniertallet heller.

Uansett er det irriterende å måtte kjøpe stadig nye strømpebukser når de kunne holdt mye lenger enn de gjør ...

Oi, 50? Trodde 20 var ganske høyt, det var det høyeste jeg fant på Kiwi og så virket den så robust. Der ser dere hvor mye erfaring jeg har med strømpebukser. Denne strømpebuksa var kjøpt i fjor, så det var kanskje av dem med bedre trådkvalitet enn nå? Det er Pierre Robert, ja.

Absolutt irriterende at de gjorde tråden svakere. Vi kunne kjøpt én og så hadde den holdt i åresvis til tross for daglig bruk. Man kunne jo taue en bil med de første for søren!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC