Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-10, 21:34   #544
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei og hopp kjekke mennesker
Beklager så mye at jeg er veldig fraværende for tiden, men formen, overskuddet og engasjementet har vært veeeeldig labert de siste ukene.
Tror nesten B12-nivået er lavt igjen, må nok ta en tur til legen å sjekke.... soooooveeeee.......
MEN jeg har lest og fulgt med på dere jevnlig selv om jeg ikke har kommentert altså , og det er jo kjekt å se at det går bra med de fleste
Selv har jeg innført unntakstilstand fram til nyttår, dvs jeg følger fase 4 selv om avtalen med legen var fase 2.
Vekten har jeg gjemt vekk, tas fram igjen 1. januar når jeg starter opp med fase 1.
Målet nå er å ikke gå opp for mye disse ukene, men jeg må innrømme at jeg nok har falt utpå en del spesielt denne siste uka.
Ja ja, jeg vet - må bare ta meg selv i nakken og stoppe nå!!!
Ellers kan jeg melde om en gledelig nyhet; samboeren fikk beholde førerkortet pga svigermors helse - så hvis politiet ikke anker dommen betyr det at vi i alle fall har mulighet til å komme oss rundt omkring på egen hånd
OG; jeg er ferdig med julekakebaking, julegaver og alt annet som "må" gjøres til jul.
Ha en fin førjulskveld da dere

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat