Hei og hopp kjekke mennesker Beklager så mye at jeg er veldig fraværende for tiden, men formen, overskuddet og engasjementet har vært veeeeldig labert de siste ukene. Tror nesten B12-nivået er lavt igjen, må nok ta en tur til legen å sjekke.... soooooveeeee....... MEN jeg har lest og fulgt med på dere jevnlig selv om jeg ikke har kommentert altså , og det er jo kjekt å se at det går bra med de fleste Selv har jeg innført unntakstilstand fram til nyttår, dvs jeg følger fase 4 selv om avtalen med legen var fase 2. Vekten har jeg gjemt vekk, tas fram igjen 1. januar når jeg starter opp med fase 1. Målet nå er å ikke gå opp for mye disse ukene, men jeg må innrømme at jeg nok har falt utpå en del spesielt denne siste uka. Ja ja, jeg vet - må bare ta meg selv i nakken og stoppe nå!!! Ellers kan jeg melde om en gledelig nyhet; samboeren fikk beholde førerkortet pga svigermors helse - så hvis politiet ikke anker dommen betyr det at vi i alle fall har mulighet til å komme oss rundt omkring på egen hånd OG; jeg er ferdig med julekakebaking, julegaver og alt annet som "må" gjøres til jul. Ha en fin førjulskveld da dere