Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-10, 22:12   #3
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Pokker ta; matmisbruk deluxe!

Opprinnelig lagt inn av helsefreak, her.

Hei!

Min første tanke når jeg leser innlegget ditt er at du bør vurdere å melde deg på et eller annet kurs hvor de i tillegg til å fokusere på kosthold og trening også tar for seg det mentale. Det sitter nemlig i hodet på oss dette med overspising! Man kan komme langt med viljestyrke, men jeg tror det viktigste er å få endret måten vi tenker på sånn at vi får et normalt forhold til mat.

Selv går jeg på xtravaganza-kurs gjennom Spenst, men det fins helt sikkert andre kurs du kan velge mellom. Jeg er ikke så kjent med de andre konseptene som tilbyr mental trening, men det er det kanskje andre her på forumet som gjør?

Lykke til! :-)

Jeg skal faktisk være med på xtravaganza-kurs. Starter i slutten av januar. Men frem til da kan jeg jo prøve å unngå å legge på meg.

(jeg har lchf som som filosofi her inne, men frem til slutten av januar tror jeg at jeg skal prøve å kjøre på med litt mye fett og lite karbiser?)