Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-10, 22:24   #5
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Pokker ta; matmisbruk deluxe!

Opprinnelig lagt inn av helsefreak, her.

Så BRA at du har meldt deg på xtravaganza! Da får du hjelp med å få det mentale på plass! :-)

Kan du prøve å leve litt sånn "Lindbergsk" fram til du starter på kurs? Det er jo ikke fullt så "strengt" som LCHF, så jeg ser for meg at det vil være litt enklere å etterleve i jula..

Ja, jeg gleder meg til kurset, for det er nemlig det mentale jeg trenger hjelp til. Jeg mener, jeg er jo fullstendig klar over hva som må til for å gå ned i vekt, men huff, så vanskelig.

Hm, kanskje lindbergsk kan duge frem til det kurset starter.Jeg så egentlig for meg ketolyse (derfor denne ligger på ketolyse), men kanskje jeg skal vurdere lindeberg frem til da...

Lurer på om jeg skal ta meg en laaaang gåtur i morgen, for å forbrenne litt kalorier Jeg vet en del andre teller både kalorier og karbohydrater, kan det ha noe for seg nå frem til det kurset starter? Jeg har veldig lyst å ligge på rundt 80 kg når det starter