Sv: Pokker ta; matmisbruk deluxe!
Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.
Ja, jeg gleder meg til kurset, for det er nemlig det mentale jeg trenger hjelp til. Jeg mener, jeg er jo fullstendig klar over hva som må til for å gå ned i vekt, men huff, så vanskelig.
Hm, kanskje lindbergsk kan duge frem til det kurset starter.Jeg så egentlig for meg ketolyse (derfor denne ligger på ketolyse), men kanskje jeg skal vurdere lindeberg frem til da...
Lurer på om jeg skal ta meg en laaaang gåtur i morgen, for å forbrenne litt kalorier Jeg vet en del andre teller både kalorier og karbohydrater, kan det ha noe for seg nå frem til det kurset starter? Jeg har veldig lyst å ligge på rundt 80 kg når det starter
Jeg prøver i alle fall å holde litt styr på både karbohydrater og kalorier, og føler at det fungerer bra for meg. Jeg ser det er en laaang tråd om akkurat dette som går nå, så det er tydelig at folk har forskjellige erfaringer med det. Du må nesten velge den retningen som du føler passer deg best nå som du ikke har full kontroll på hva som blir servert i jula.
For meg er i alle fall en trimtur utmerket mental næring! :-) Jeg har vært på skitur med hundene mine i kveld, og følte meg som "ny" igjen når jeg kom hjem! Masse energi og matlyst som kun gikk på den "rette" maten.
Det blir spennende å høre hva du synes om xtravaganza! :-)
|