Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-10, 22:49   #9
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Pokker ta; matmisbruk deluxe!

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Vil først og fremst gi deg en klem, vet ikke hva vettig jeg skal si ,annet enn at slik som du har det mht mat, kan det ikke være godt å ha det!

Jeg har det ikke slik, men har problemer med å gå ned, Eurodiett ble min løsning-har langt igjen og skal ha "fri" i julen, men jeg bare vet jeg fikser det med EDFår oppfølging av ernæringsfysiolog. Bra du skal få oppfølging også, tror nok det hjelper

For å si det veldig enkelt: det er ekstremt slitsom å ha det slik som dette her med mat. Det har vært slik så lenge jeg kan huske..i perioder kunne jeg gå ned 10 kg i måneden(!) for å legge på meg det samme ei lita stund etterpå..

Jeg håper at jeg lærer meg til å ha et litt sunnere forhold til mat. Det tar virkelig på å ha det slik som dette her med mat og seg selv.

Men i morgen, da er det en ny dag. Ser for meg å gå en utrolig lang tur før jeg skal på skolen..få unna litt dårlig samvittighet for hvordan jeg har spist i det siste (jada, jeg vet at det å trene o.l for å få bort dårlig samvittighet etter å ha spist er enda et tegn på en ganske spiseforstyrret person). Ny dag i morgen, ny start Nå må jeg bare prøve å få det til denne gangen...er lei av å være overvektig og tenke slik jeg tenker om meg selv...