Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-10, 23:03   #547
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Grotingeling! Flott å se deg i virkeligheten! Var liksom vant til bamsen, men mye bedre med deg

Det viktigste er at vi går ned, eller ihvertfall planlegger godt i perioder vi ikke får det til eller må av tvingende omstendigheter ha en pause. Jeg syntes du grotingeling gjør godt i å pakke vekk vekten, være i fase 4 og se frem mot nytt år og ny fase. Alle må vi fine ut hva vi klarer selv.

...måtte le av hun sykepleieren idag...satt og fylte ut skjemaet sitt og kom til et spm. hun skulle stille meg- om hvordan jeg likte eurodiett produktene- men før jeg fikk svart sa hun; "nei, jeg gidder ikke spørre deg om det engang, ingen liker de noe særlig uansett!", da måtte jeg bare le. Jeg digger de ikke akkuratt, men barene, kjeksene,cremebrulee, pasta og litt til liker jeg jo. Det smaker helt greit....Men jeg måtte le av det oppgitte ansiktet hennes idet hun bare droppet spm og svarte for meg!!!!!! Sikkert mange som går lei etter en stund!!!! Men så lei er jeg ikke. Jeg skal faktisk bestille meg en ny ladning nå....tro det eller ei, og skal prøve loppefrø istedenfor knekkebrød....en liten måned. Skal se om jeg går fortere ned. MEN jeg trives veldig godt slik jeg har det nå og syntes jeg går fort nok ned! Så nå får jeg prøve meg frem.....

Har noen prøvd loppefrø for treg mage før.....?????

...kos deg med Cloetta'n Streber. Digg at du ikke merker noe vektsforskjell