Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-10, 11:26   #550
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei søte jentene.

Sorry hvis jeg glemmer å kommentere noe, men jeg leser alt altså.

Kjempebra resultater, Monica. Vi er så gode. Hele gjengen.
Jeg er supermotivert og det er så deilig etter tre måneder. og jeg er så utrolig glad for at jeg begynte nå i høst og ikke ventet til januar. Langt frem til sommeren og da slipper man og føle panikken når det nærmer seg påske. Jeg gleder meg sånn til å komme ordentlig i gang med treningen....

Men jeg må innrømme at det er mange fristelser nå før jul, vi har jo i tillegg ikke mindre enn tre bursdage i desember, så det blir mye kakebaking. I dag skal jeg lage risboller og i går bakte vi og pyntet vi pepperkakehus her...Litt vanskelig når man får melis på fingeren, fikk nok i meg bittelitt. Men det er jo ingenting i forhold til før, da fråtset jeg når jeg først smakte noe.Nå holder det med en liten bit...

Men det som er litt rart at jeg kan smake bittelitt på karboting, og det føles helt greit så lenge jeg har kontroll, mens å gå over til fase 3 og spise et ketogent måltid til om dagen føles skummelt, akkurat som jeg gjør noe galt liksom...
Er litt fristet og spise fase 2 frem til jul, men vet det er dumt, både fordi kroppen da får sjokk når jeg først skal spise skikkelig på julaften osv, pluss at det er greit å spare litt av produktene til januar, hvis man skal ta en fase1-uke eller to...

Monica, så flott at du er litt mer ivrig på produktene igjen. Det er samme her, det går helt greit og jeg synes fortsatt kjeksen, brownies og barene er gode og koser meg med de. Det er vel det som gjør at denne dietten redder meg, at en har noe søtt og lettvindt en kan ty til når en fyser...

Streber, jeg er akkurat som deg, klarer ikke å sette meg før alt er ryddet, kunne ønske jeg var flinkere til å ta pauser og utsette ting til dagen etter, men jeg får ikke slappet av med oppvask og rot rundt meg....

Nei, nå får jeg hive meg rundt her igjen...pakke inn gaver som skal sendes osv....

Ha en fin dag videre, alle sammen.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat