Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-10, 14:13   #551
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Jeg er supermotivert og det er så deilig etter tre måneder. og jeg er så utrolig glad for at jeg begynte nå i høst og ikke ventet til januar. Langt frem til sommeren og da slipper man og føle panikken når det nærmer seg påske. Jeg gleder meg sånn til å komme ordentlig i gang med treningen....

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv! Er uendelig glad jeg har godt med tid til sommeren. Uansett om de siste kiloene sitter godt har jeg god tid om jeg bare går ned 2 kilo i måneden...eller kanskje bare 1...men det håper jeg virkelig ikke....tenk om jeg klarer å gå ned 400 gr. til til året er omme, da har jeg nådd 13! Det høres mye mer ut enn 12
Typisk meg før å begynne i slutten av april.....men nå, nå er den største og hardeste bolken over, selv om det blir hardt å bare holde det gående til man er i mål også! Men nå kan jeg konsentrere meg mer om trening, mer energi på treningen og jeg er 12,6 kilo lettere enn for 3 måneder siden, så nå blir trening gøy!

Trening kom jeg igang med på tirsdag etter to uker med sykdom. Det svei godt i musklaturen da, men du verden så godt etterpå. Siden jeg ikke har mistet noe muskelmasse på 3 måneder heller er jeg super gira på å holde det gående...

Nei jenter vi må ikke gi oss nå selv om det går saktere og vi har holdt på en stund. det er jo nå det blir morsommere når målet kommer nærmere og ukjente klesstr. melder sin ankomst!!!!!!!! Drømme, drømme....