Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-05, 12:58   #10
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Et eksempel på hva jeg pleier å spise til lunsj: 1/2boks cottage cheese, 2-3ss yoghurt naturell, noen bær( feks jordbær) eller et halvt eple i biter, 5-15 hakkede mandler og noen dråper vaniljeessens. Tro meg, det metter bra! Blir nesten mere mett av det enn av to brødskiver...

Ellers kan du jo spise Lindbergbrød. Skjær brødet i skiver og frys ned også kan du ta opp en og en skive. Spis helst brød til frokost, fordi det er om morgenen du har mest bruk for de karbohydratene... Spis omelett, kokte egg til, eller en boks tunfisk og salat til. Prøv å spis salat/ grønnsaker til hvert måltid! Salat er sunt og viktig for et godt kosthold! Hold deg unna alt med sukker, oppdaget feks at bogskinka jeg hadde kjøpt på rema 1000( Tulip) inneholdt sukker

En rask middag som lager seg selv er: 1pose wokgrønnsaker, en seifilèkladd- legg i ildfast form, hell over en fløtekartong( kremfløte), noen smørkladder( ikke margarin!!!),salt, pepper osv, sett i ovnen ved 150grader og 40-60minutter. I mellomtiden kan du jo gjøre noe husarbeid el.l. Denne posjonen var nok til min storspiste mann, meg og gutten på 2år.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat