Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-10, 22:01   #72
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fineste julesang?

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg liker best å høre på musikk på PCen og da i WinAmp, men spotify er så fantastisk at jeg MÅ ha det selv om jeg har lagt inn over 60.000 sanger på PCen. Uansett om det bare er for å sjekke ut en sang eller et album, så er det god kvalitet på spotify og så slipper man videoen (jeg synes bare den er i veien). Og så er det genialt på fester. Man har lett tilgang til over 10.000.000 sanger!

Bare vent til du får noen år til på baken. Da vil gjester, når du har fest, synes det er kos å kunne gå i et rom fullt av cdplater og plukke frem musikk, ta på plata, mimre og kanskje gråte en skvett før de ber deg sette på akkurat DEN plata! Har erfart det mange ganger.