Tråd: Spørsmål?
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-04, 22:43   #9
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hva jeg syns om produktene kan du lese om i journalen min...... Det er litt både og må jeg si..... Men tror veldig mye kommer an på om man er var på pulveraktige smaker og om man bruker krydder og urter i produktene.

Jeg har vært og veid meg i dag og fått notert ned "rikets tilstand" og skal veie meg en gang i uka. Jeg følges nemlig opp av ernæringsfysiolog her på hjemplassen min, så jeg er heldig der.

Det er IKKE NOE PROBLEM å ikke spise noe annen mat - men nå spiser jo jeg vanlig middag da. Og med vanlig, så mener jeg nå en ketogen middag. Blir skikkelig flink til å drikke vann også - men jeg driver med nedtrapping av sånne andre fy-drikker som jeg ikke tør å nevne navnet på engang i dette forumet....

Følg med i journalen min hvis du vil vite hvordan det går fremover. Har lovet meg selv å skrive der hver dag - og i dag har jeg da skrevet flere ganger allerede.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat