Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-10, 20:53   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har ikke sett denne artikkelen før nå jeg. Kreftgåten løst.

Det ER jo mange som har jobbet på militære båter med kraftige radare som har utviklet kreft..

Eller sædcellene til menna har blitt påvirket slik at ev unger er født med store skader.

Sitat:

Kreft og radar

Det rapporteres om øket krefthyppighet rundt militære flybaser. (Lester,1982) Ved norske kystfort med radar er det høye krefttall. Yrkesmessig radareksponert personale har 300% overhyppighet av kreft og 700% overhyppighet av leukemi. (Szmigielski,1988) Det påvises også mer fosterskader, aborter og brystkreft. (Goldsmith,1995) Små håndholdte radarer som bl.a. brukes i fartkontroller gir økt testikkelkreft. (Faroy-Menciere,2002).

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat