Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-10, 01:12   #558
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hallais i natta
Så kjekt at dere får med gutta Titti og Monica, min kjære la ubevist om til lavkarbo i begynnelsen av oktober.
Men han vet det nå altså og trives kjempegodt, var ikke litt sint for at jeg tok grep
Hjelper sikkert at han har redusert vekta med 7 kg, og at han merker en generell forbedring i helsa.
Det gjør det også mye lettere å planlegge middag, for nå spiser vi jo samme mat

Selv har jeg de siste dagene vært oppe leeeeenge, har funnet tilbake til den nattløven jeg egentlig er - digger å sitte oppe på natta.
Da svirrer tankene på høygir, ja enda mer enn ellers - svisj!!!!
For det meste går det i om jeg skal legge om arbeidstiden til 9-17, og hvordan jeg skal komme meg tilbake på ED-sporet igjen = motivasjon.
Det første har jeg ikke helt klart for meg en løsning på, men..... jeg tror jeg har funnet noe som kan funke på motivasjonen!
EN PLAN!!!! Er jo så enkelt men likevel så vanskelig, det kjekke er at jeg vet det funker med en plan.
Så - jeg har i kveld sett på den planen jeg lagde og fulgte i 2009, og den kan jeg med enkle grep tilpasse og bruke nå også.
Kalenderen er min beste planleggingsvenn, og med den har jeg lagd en foreløpig plan som starter på mandag og går fram til 1.juni.
Ikke fyllt ut så mange mål og belønningskrav ennå, men det er en start og jeg kommer til å skive den ut i stort format og henge opp i mitt walk in closet.
Dermed ser jeg den hver dag, og kan notere progresjon (kodene på toppen) direkte i kalenderen uten å måtte bruke PC'n - det enkle er ofte det beste

Dessuten har jeg igjen lest flere av lavkarbo-bøkene min, masse her på forumet og på andre lavkarbo-nettsider.
Alt dette hjelper meg til å finne igjen gnisten, sakte sakte, men sikkert i riktig retning...... å sånn går no dagan

Vedlagte filer
Filtype: doc Framdrift kosthold.doc (81,5 KB, 9 visninger)

Sist redigert av grotingeling : 19-12-10 kl 01:18.
grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat