Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-10, 12:05   #546
tora trollmor
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Nå er det bare 5 dager(med i dag) igjen av denne utfordringen..
Jeg har veiedag på onsdag, men kommer til å veie meg på torsdagen og oppdatere vekten her da, må ha med alle gram! xD
Julemålet på 7 kg, er for min del oppnådd. Det neste målet på 9,2 kg og under 120 er i siktet.. Og rett bak der ligger det største målet jeg hadde til jul - Nemlig å gå ned hele 10 kg på 2,5 mnd..

Det jeg vil at dere derimot skal gjøre, det er å oppdatere hvor mye dere har gått ned til sammen i løpet av denne utfordringen - ALLE sammen, dere som har gått ned godt over 7 kg, og dere som har gått ned 1 kg.. ALLE er flinke, og nedgang er nedgang!

Så skal jeg regne sammen hvor mye vi fantastiske ikke overvektige mennesker har gått ned i løpet av denne utfordringen.. Jeg er ganske sikker på at det blir endel kg.. ^^,

Da tar jeg også veiedag på torsdag, Så du må vene litt me å regne da Blir nok noen kg ja, mange har vært flinke. Så Gratulere til alle men bare 1 kg eller 10++ kg. Etter jul er det nye utfordringer å nye muligheter