Opprinnelig lagt inn av butten, her. Ja ser her var det jo skjedd en del Diskusjoner til de grader ser jeg..hihi Meninga med denne tråden var jo ikke at man skulle si når det var riktig og veie seg da Det er bare slik at en del av oss kan bli nærmere besatt av vekten og det øddelegger litt på motivasjonen.Så da hjelper det gjerne at vi lager en slags avtale om å holde oss litt borte fra vekten ,slik som i denne tråden her.Slik at vi kan fokusere på hvordan vi føler oss og hvordan klærne sitterOg heller veie oss litt sjeldnere,men selvsagt dette er opp y til hver enkelt hva som er best,riktig for dem. God Jul
Opprinnelig lagt inn av butten, her.
Ja ser her var det jo skjedd en del Diskusjoner til de grader ser jeg..hihi Meninga med denne tråden var jo ikke at man skulle si når det var riktig og veie seg da Det er bare slik at en del av oss kan bli nærmere besatt av vekten og det øddelegger litt på motivasjonen.Så da hjelper det gjerne at vi lager en slags avtale om å holde oss litt borte fra vekten ,slik som i denne tråden her.Slik at vi kan fokusere på hvordan vi føler oss og hvordan klærne sitterOg heller veie oss litt sjeldnere,men selvsagt dette er opp y til hver enkelt hva som er best,riktig for dem. God Jul
Takk! Det var dette jeg ville fram til da jeg skrev innlegget- vi får prøve å misforstå hverandre rett her inne Vekten parkert, og prøver meg på èn gang i uken.