Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-10, 21:36   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim er et u-land!

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jeg hater å shoppe etter lavkarbo vennlige produkter i Trondheim. Selv om en landsdekkende kjede tar inn produkter, så er det mye opp til den enkelte butikkeier hva de skal plukke inn til sortimentet.

Sukkerfritt.no har masse produkter jeg vil prøve, men å lete fra butikk til butikk er pyton. Ultra på Solsiden er kanskje mitt beste håp, men det er totalt feil del av byen.

Jeg liker ikke å ta opp varesortimentet med de som sitter i kassen når det er kø bak meg, og å spørre etter daglig leder... høres ut som vanskelig kunde.

Sukkerfritt ja.... Jeg bestilte varer for ca 600 kr der.. Det jeg fikk var en god del varer utgått på dato. Jeg har ringt, jeg har mailet, jeg har smset. Ingenting nytter. Jeg får ikke kontakt med sukkerfritt. Det er nemlig et annet selskap som forvalter dem!