Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-10, 01:57   #86
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Det var ikke det det var snakk om. Jeg pirket på at det var snakk om at det ble påstått at lavere veiehyppighet ble riktigere. Når man snakker om hva som er best for hver enkelt, så er det en annen sak. Men hva som blir riktigst er jo å veie seg hver dag med så like forutsetninger som mulig.

Det er jo du som påstår å pirker på hver minste ting som blir skrevet,og du tar alt så bokstavlig og alvorlig at det er helt rart.Er en så uheldig å ordlegger seg litt feil,ja da er du snar til å påpeke det,og kalle alle andre påståelig!Det var du som sa det riktige var å veie seg en gang pr dag,jeg gav meg på at jeg sa det var riktig 1 gang pr. uke.Men det fikk du kanskje ikke med deg??Men veie seg må en vel gjøre når en selv føler for det,om det er 1 gang i uka eller hver dag.Nå skal jeg PÅPEKE at det riktige for MEG er å veie meg 1 gang i uken!!IKKE nødvendigvis for ALLE ANDRE!!Det var det jeg mente første gangen jeg skrev det ,men ordla meg litt feil.

Sist redigert av Kari Marita : 20-12-10 kl 02:15.
Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat