Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-10, 02:15   #87
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det er jo du som påstår å pirker på hver minste ting som blir skrevet,og du tar alt så bokstavlig og alvorlig at det er helt rart.Er en så uheldig å ordlegger seg litt feil,ja da er du snar til å påpeke det,og kalle alle andre påståelig!Det var du som sa det riktige var å veie seg en gang pr dag,jeg gav meg på at jeg sa det var riktig 1 gang pr. uke.Men det fikk du kanskje ikke med deg??Men veie seg må en vel gjøre når en selv føler for det,om det er 1 gang i uka eller hver dag.

Jeg kommenterte diskusjonen vår. Hvem var det som først påstod noe om hva som ble mest riktig? Da blir det jo rett å si at du kom med en påstand som jeg måtte pirke på. Men påståelig har jeg ikke kalt deg her? Å komme med en påstand og å være påståelig er to forskjellige ting. Selvfølgelig skal en få gjøre det som man føler seg mest vel med, men det er ikke det samme som å påstå at noe er riktigst. Neste gang kan du jo spesifisere at det er "riktigst FOR MEG". Det skal jeg ikke pirke på.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat