Jeg var litt bekymret for å ha veiedag etter at jeg begynner å karbe meg opp(i morgen skal jeg begynne forsiktig med mandarin)-onsdag er min veiedag. Så da tok jeg den i dag <- SÅ fornøyd er jeg med den avgjørelsen. Opp 700 gr. Vannprosent opp også denne uken, så noe er vel vann. Spist vel mye sukkerfrisjokolade-men såvidt jeg vet har jeg ikke lagt på meg av den før, mulig det ble litt mye nå i det siste ?MEN fikk på meg ENDA en smekker bukse i dag, det hjalp litt, kjenner på frustrasjon over at jeg akkurat nå passer inn i størrelser jeg har DRØMT om de siste årene, NÅ rett før den eneste utskeielse i året som er litt "hellig" for meg-mat og søtt som jeg aldri spiser ellers-men gleder meg til å smake på,hele året. Vet jeg angrer om jeg ikke smaker noe også, og det aner meg jeg angrer(pga vekt) når jeg har smakt også Må minne meg selv på avtalen min-skeie uti julen gjør ikke noe, det som skjer er jo bare at dette herre tar littegranne lengre tid! Hører du det streber, slutt å sutre! Ønsker dere en fin dag