Sv: Den store felles ED-tråden
Kanskje vi er i sutre hjørnet begge to! Jeg er inne i en periode jeg fortsatt er motivert, fortsatt lyst å bli ennå tynnere....MEN...jeg er ikke så gira at jeg ikke vil smake på noe karbo mat. Det har faktisk ikke skjedd før denne måneden. Kanskje det er et eller annet med tiden....julen og forventningene til mat, kos osv...pluss at vi har holdt på noen måneder og kanskje trenger ny innsprut med motivasjon....
Jeg selv har satt meg et nytt delmål til 31.januar 2011! Se ny ticker 
Gjør som Grotingeling, lager meg en liten plan. Jeg skal spise en rasjon frukt om jeg vil en dag, men skal prøve å holde meg unna! Jeg må ta meg selv i nakken nå for å gjennomføre planen min. Det er vel ingen som har sagt at det er bare lett å gå ned nesten 25 kilo.....og mange av dere har mer også! Flinke er vi.....Merker "gamle" Monica titter frem og er livredd for å bli tynn. For nå må jeg snart ut å kjøpe nye klær, da blir det en slags panikk greie.....har vi penger til det? Skal jeg bare hive alle de gamle? Hvordan blir det da, når jeg er mindre? Bare teite spm. akkurat som kroppen er mest vant til å være feit...
Så derfor må jeg nå kjempe meg videre. Jeg SKAL SE 79 tallet i slutten av januar.....
Jeg er enig med Streber, ting kan noen ganger ta lenger tid enn man tror. Jeg har trengt å ikke være så streng i det siste, men nå har jeg tatt en mental runde med meg selv og fått motivasjon av mannen min! Han er bare så støttende (men er nok en Ole Brum han også...helt til midten av januar).
Jeg har lagt bort vekten til slutten av januar. Så nå skal jeg bare kjenne etter i størrelsen om jeg går ned- nytt prosjekt!!!!!! Litt må man variere for å holde motet oppe!
Godt vi har hverandre