Sv: Intelloreksi
Ikke for å være veldig vanskelig, jo forresten det også, men her er det gråsoner der spørreskjemaer ikke er løsningen. Fordi spørsmålene stilles fra en sammenheng der karbohydrater er bra, folkehelseinstituttet har rett, alltid, matvareintoleranse er innbildning og vi som holder på her er farlige fanatikere.
Svarene mine på disse spørsmålene er:
Neppe for egen del, helt klart for samboers del
Ja, ville du like å få besøk av noen som vasker opp tallerkenen før de spiser maten de har laget selv på ditt kjøkken, som de ogå har vasket?
Ja, men jeg har valgt denne mannen så jeg har dermed valgt dette. og forresten, vis meg noen som ikke tenker på mat i tilsammen timesvis på en dag? -særlig hvis du inkluderer alkohol/pottis/sjokolade som tankespinn...
Snarere tvert imot takk, det meste er bedre nå. Det er klart det er surt å se listen med nei-mat øke for hver dag, derfor bruker vi jo tilsvarende lang tid på å tenke på ja-mat i nye varianter....
Vi som henger her er vel alle mer enn gjennomsnittet opptatt av hva som går i grisen, de som virkelig måtte lide av dette vil nok stikke seg ut selv her.
Jeg vil mane til mistenksomhet mot en sekkebetegnelse som tilfeldigvis kommer fra legestanden mot noen som spiser annerledes og tilfeldigvis er rommelig nok til alle oss som ikke spiser 8 skiver brød og fem frukter og superskummet ekstralettmelk der de har måttet putte d-vitaminene tilbake igjen for at det skal være noen vits.
Og ikke minst har så upresise spørsmål at jeg som ikke veier meg selv eller maten min engang havner klart i risikokategorien
|