Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-10, 11:07   #6
kamp
Seniormedlem

kamp sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Rent kjøtt er rimeligst hvor?

Opprinnelig lagt inn av Vippa, her.

Nå skal jeg være litt sær og på kanten; hva med smak?

Billig frossent kjøtt og fisk smaker ikke så bra som ferskt; helst da økologiske produkter/små gårdsbruk. Her har du kontroll over foret til dyrene, og kan få smaksopplevelser av de sjeldne. Fugl i frossen tilstand kan være ok, bare pass på at det ikke er sprøytet med salt/sukkerlake. Evt kos deg med en deilig Stangekylling.

Hvis det er billigprodukter KUN det er snakk om ville jeg sjekket på datoen til de ferske varene(kun på kjøtt) , det finnes butikker som setter ned prisen dagen før utløp. Da er kjøttet 99% helt flott. Kylling som har gått ut på dato er det verre med.... Meny har to pk ferske fileter(750g) til 169 kroner.

Helt enig der.

Jeg kjøper aldri prior rå kylling lengre.. De har den på meny til 29,90 men jeg kjøper heller Hå kylling til 69,90.

Det er ingen smak i prior sin.. Med mindre man legger den i salt lake og ihjek krydrer den så smaker den null niks.

Hå kyllingen, liveche eller jacobs derimot smaker mye mer og man trenger ikke så mye krydder, lake o.l.

Samt at dyret har hatt det bedre