Sv: Usikker på følelser
Huff ikke noe enkelt nei.. Men høres ikke ut som det optimale forholdet egentlig.. Og du er jo sååå ung enda,.. Det er jo ikke alt håp ute om du skulle gjøre det slutt.. Det dukker jo alltid opp en ny.. Kanskje dere har vokst fra hverandre? Dere har jo tross alt vært sammen siden du var ganske så ung... Så klart gjør det vondt om det blir slutt, men det meste går over etter en stund. Jeg tror i alle fall ikke på å være i et forhold som ikke er som det burde... En ting er om man er gift, har vært det i 50 år, har barn og barnebarn, da er det kanskje litt vanskeligere å løsrive seg, men du har hele livet foran deg... Er det virkelig han du vil ha? For hvis ikke, så ikke kast bort mer tid på han, syns jeg..
Og når han til og med velger festing fremfor deg, ja da syns jeg det virker litt rart...
Klart kan man få feste av og til uten dama, samboeren min reiser på gutteturer og alt uten meg. Men noen ganger er han med meg og dropper de turene sine om det er noe spesielt vi heller skal.. Er ikke slik at han kun er med dem..
Jeg syns du fortjener bedre, en som virkelig bryr seg om deg! Og slik det er nå så virker det jo ikke som om ting blir bedre, tvert i mot...?

|