Sv: Usikker på følelser
Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.
Vet ikke om dette er rette forum å snakke om dette på, men jeg trenger bare få det ut.
Jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 år og kjent hverandre i 4. Det har vært mye opp og nedturer som i alle andre forhold, men vi har kommet oss gjennom det. Det siste året har jeg forstått at vi er veldig forskjellige - jeg trenger berøring og at han viser nærhet, mens han er ikke glad i det i det hele tatt. Med andre ord har jeg ikke ligget på armen hans eller blitt holdt rundt på nesten et år. Det har vært slutt en gang i fjord og for to uker siden fortalte han meg igjen at en liten del av han ikke var sikker på OSS. Vi pratet ut og fant ut at vi skulle prøve igjen. Men, etter dette har jeg gått og vært konstant kvalm. Jeg merker selv at jeg ikke er sikker på om det vi har gjort nå er rett. For all usikkerheten hans har gjort meg usikker nå. Jeg gjør ikke annet enn å tenke. For når det allerede har skjedd 2 ganger på et år at han har "mistet" følelsene for meg, så kommer det til å skje igjen. Det er det ikke tvil om. Vi krangler mye, mest om at han er altfor glad i festing. Han velger mye heller å dra på fest å drikke fremfor å være sammen med meg. Selvom jeg trygler og ber på mine knær, drar han ut. Dette har også gjort meg veldig usikker.
Jeg har lyst til og gjøre det slutt på en måte, men på en annen måte er jeg redd for at jeg skal gjøre noe feil og angre på det.
Jeg synes du fortjener bedre!! Jeg tror det rette for deg ville være å gjøre det slutt. Du er ung, du er inne i en god stim nå med vektnedgang og bedre helse, så kanskje du får det enda bedre hvis du forlater ham som gjør deg usikker og ikke gir deg det savner? Vet det er tøft og at det krever mot, men jeg tror du kan få det bedre på sikt. Snakker av egen erfaring....