Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-10, 12:23   #4759
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

4,5 PROSENT av HVA? Hvor mange gram man spiser teller, men det teller også HVOR karbene kommer fra. Og som photo sier, så kan det være ketostixene som ikke er helt nøyaktig.

Du spiste f.eks to fiskeboller? Hvor mye veier EN fiskebolle? Litt mer enn 100 gram gjetter jeg på, stemmer det? Så hvis det er 4,5% karber i en fiskebolle og den veier 150 gram er det 6,725 gram karber i EN fiskebolle. Når du spiser to kan du regne ut. Det påvirker blodsukkeret.

Uansett så har ikke fiskeboller noen plass i ett ketogent kosthold , og det er det du har

Veide dem her nå.. ca 50 gram er disse, ikke så veldig store. jeg spiste 4 stk.. dvs skal det være 9 karber.. Er jo ikke så veldig mye det syns nå jeg da.. kylling er jo null karber i vel.. 4,5 gram per 100 gram syns ikke jeg er så mye heller. Har jo spist ting med mer karber i per 100g enn det :/ men må være fiskebollene som har gjort utslaget siden jeg ikke er i ketose.. Men stixene er nøyaktige tror jeg, for dem var uåpnet da jeg testet første gangen.. og helt splitter nye.. Jaja, i dag ble det ovnsbakt laks, så får se om det hjelper.. Skulle visstikke mye til før jeg er ute av ketose gitt :-o

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT