Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av senorita, her.
Veide dem her nå.. ca 50 gram er disse, ikke så veldig store. jeg spiste 4 stk.. dvs skal det være 9 karber.. Er jo ikke så veldig mye det syns nå jeg da.. kylling er jo null karber i vel.. 4,5 gram per 100 gram syns ikke jeg er så mye heller. Har jo spist ting med mer karber i per 100g enn det :/ men må være fiskebollene som har gjort utslaget siden jeg ikke er i ketose.. Men stixene er nøyaktige tror jeg, for dem var uåpnet da jeg testet første gangen.. og helt splitter nye.. Jaja, i dag ble det ovnsbakt laks, så får se om det hjelper.. Skulle visstikke mye til før jeg er ute av ketose gitt :-o
50 grma? Åja, jeg trodde virkelig de var tyngre :P
Det skal egentlig ikke så mye til for å gå ut av ketose, når man spiser ting man ikke bør spise. MEN, det betyr ikke så mye om du spiser 20 eller 25 gram karbohydrater, fordi kroppen bruker enda ketoner som forbrenning. Det er av samme årsak jeg sier, satt på spissen, at det ikke er nødvendig å gå i bakken om man spiser 15,2 karber istede for 15 karber. Og selv om man vipper ut av ketose så betyr det ikke at hele kuren er ødelagt lissom. Det er når man langer i seg lassevis med karber at man bør være bekymret.
|