Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-10, 20:51   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har merket 3 bivirkninger på Skaldeman ...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

hmmm - trodde det bare var jeg som hadde det med "hjertebank" om kvelden spesielt. Vanskelig å sove når pulsen overdøver tankene hehe

Tar alle ketolysetablettene og 600 mg magnesium hver kveld - har dog plutselig blitt plaget med mye og kraftige kramper i beina til tross for overnevnte - burde jeg vurdere å legge til en 300 mg til kanskje? Spiser for tiden veldig lite karbo - vi får se litt i jula nå da - det blir noe mer karbo i maten med julematen - kanskje jeg vil merke forskjell da

Vil også legge til at jeg har spist lavkarbo i 1.5 år nå... så dette er ikke "start-symptomer" - men de har variert litt over tid.

Jeg har fått beskjed om å IKKE tar mer magnesium da det var påvist for mye av det i blodet mitt. Så det at overskuddsmagnesium fyker ut med urinen er bambus. Men jeg kjenner at jeg savner magnesium! Jeg har 100 000 000 maur i kroppen hver kveld! Legen påstod at man kunne bli avhengig av magnesium, og jeg tror ham så gjerne..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat