Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-10, 11:44   #329
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Neste tøffler ble aaalt for store til hvemsomhelst. Er det bare å prøve seg frem eller finnes det noe tips og triks for å kunne beregne utfallet (sett at man ikke har oppskrift med gitt garn å følge).

Jeg pleier å tove dem på 40 graders kortprogram i vaskemaskina, da blir de vanligvis ikke så tovet at de blir knøttsmå, om de fremdeles er for store så vasker jeg dem en gang til. Gjerne med et par tennisballer i maskina samtidig. De kan også strekkes en str eller to om de blir litt små, men å strekke fra str. 3 år til str. 44 er nok verre...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat