Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-10, 04:40   #7
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Hva slags trening har du bedrevet? Kan yoga være et alternativ?

Jeg trener individuell styrketrening hver ukedag. 1 individuell kondisjonsøkt hver ukedag, i tillegg til spinning to til tre ganger i uka, step 1 gang i uka, pilates 2 ganger i uka, bodybalance 2 ganger i uka, kanskje høypuls 1 gang i uka. Pluss turer med hunden og diverse.

(Jeg har ett lite avhengighetsforhold til trening og sliter f.eks maks nå som jeg ikke har fått trena på nesten to dager og samtidig har spist MASSE uhorvelig "ulovlig" mat. Føler meg 500 kg tung og MÅ rett og slett trene litt i dag!)

Yoga er IKKE ett alternativ, for det syns jeg er så kjedelig er til å dø av sammenligna med bodybalance

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat