Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-10, 15:27   #14
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Trodde ikke man kunne trene vekk dette grevinne-henget, jeg Det er jo løshud. Kan jo sikkert jobbe litt med triceps, men triceps'en kan vel ikke stramme opp huden, kan den vel?

Jeg tenker at jeg har dette grevinnehenget så barna har noe å gjemme seg bak i tilfelle krig

Mitt grevinneheng er en blanding av løshud og fett fordi jeg har gått ned over 50 kg altfor raskt

Alt av grevinneheng er nok ikke løshud nei. Hos noen er dette fett, rett og slett. Man kan trene armene sånn at løshuden sitter bedre på pene muskler, det kan man, men ikke dersom det er løshud i monner liksom. Jeg har uansett trua på at, given time, huden vil stramme seg opp såfremt det ikke er altfor mye.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat