Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
Blir helt matt når jeg ser hva noen av dere trener! HVordan har dere tid til dette???Det er jo ikke bare tiden man bruker til å trene som går med, men tid til dusjing og fiksing etterpå og eventuelt å komme seg på trenings senter om man bruker det. Jeg har kroniske smerter som forverrer seg om jeg ikke hviler nok og passer på stressmengden. Jeg har en hard jobb, to barn å følge opp, mann, jææ.......g stort hus og prøver å være litt sosial, hadde ikke hatt sjangs til å bruke så mye tid på trening. Liker ikke å trene heller, så det at jeg bruker gjennomsnittelig 3 timer i uken på å trimme synes jeg er skikkelig bra.Har gjort det siden 2003. Mitt mål er å ikke trene mindre, dagens nivå + litt mer når jeg har bedre tid i perioder.
Jeg eier og driver egen barnehage, har to barn, en mann med reisejobb, styreverv som kasserer i korpset jeg spiller i, en sønn med fotballhobby og en datter med balletthobby.
Vært gjennom en lang runde med depresjon (januar 2008) etterfulgt av angst og så munnet alt ut i at det hele skyldes løse krystaller ( funnet ut av høst 2010) så jeg nyter at jeg fungere optimalt, at jeg har overskudd og lyst til å trene, møte nye folk på treningssenteret, merke at formen stiger og kroppen ser bedre ut enn noen gang tidligere i mitt voksne liv
For min del er det terapi og en bekreftelse på at jeg nå er mitt gode gamle jeg igjen, og veien hit har vært lang!