Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-10, 22:42   #25
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Har ikke barn, har fleksibel jobb, har mann sånn dann og vann, huset krever ikke så mye, og jeg får mye sosialt ut av trening også. Jeg har prioritert trening foran mye annet. Og jeg syns faktisk at "jeg har ikke tid"-argumentet for å ikke trene er det dårligste argumentet av de alle, da ALLE har tid til det de vil ha tid til.

Jeg bruker sikkert noen timer i uken på å være her inne, og det er flere som er pokka nødt til å bruke mer tid enn meg på lavkarbo. Da har man også tid til trening, og trening er noe jeg anser som en livsnødvendighet. Men det betyr ikke at man trenger å bruke ørten timer i uka på sats!

Hmmm...mente ikke å irritere noen her..Jada, man har tid til det man vil, men om jeg trente mer enn jeg gjør- hadde jeg ikke hatt det, om du skjønner hva jeg mener?Nå har jeg god til de tingene som fyller mitt liv med mening og innholdJeg ser også på trening som en nødvendighet, det er derfor jeg har holdt på i mange år. Men hver dag mange timer ville for MIN del fylle hverdagen min med stress, noe jeg som sagt fysisk takler dårlig.Samtidig som at jeg måtte bruke mer tid enn jeg ønsker på en ting jeg ikke liker.Jeg har en avtale med meg selv om at litt trening er bedre enn ingenting og det og jeg er bra nok som det er.
Mitt innlegg isted var ikke ment som kritikk eller angrep, jeg blir bare stresset av tanken på SELV å bruke så mye tid på trening. Det var sett fra MITT ståsted.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat