Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-05, 21:26   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Agurk

Takk snille Nille! Jeg elsker også de rå macadamianøttene. Hvor mye kan man spise etter man er ferdig meg fase 1?

Du kan spise så mye som du tåler og som karbegrensen din tåler. Ville ikke anbefale å spise så mye mer enn 50-100 gram til dagen. 100 gram råe nøtter har ca 5 netto karber. Vær obs på at mange ikke tåler for mye nøtter heller - uten at vekttapet stanser opp.

Opprinnelig lagt inn av Agurk

Den atkinsbaren jeg lurte mest på er den frokostbaren

Hvis du først skal spise bars er faktisk frokostbaren den beste. Den inneholder mer "næring" enn de andre. En frokostbar av typen Morning Shine Chocolate Crisp har 137 kalorier, 11.6 gr protein, 2 netto karber. Og det er bedre å spise en sånn enn ikke noe i det hele tatt. Men ta gjerne en tomat eller en nepe eller noe annet før/etterpå. (åååå der kom jeg på nepene jeg har i kjøleskapet !! )