Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-10, 11:00   #31
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Har du å trene mer som nyttårsforsett?

Tja... Jeg er periode-trener. Trente 2-4 ganger i uka (på egenhånd) i fjor vår, men så skled det helt ut da jeg begynte på lavkarbo og mistet all energi i begynnelsen.

Og så var det dette med tid da... Men nå fra nyttår så blir arbeidstiden litt forandret og det åpner for tid til litt mer trening i alle fall og det skal jeg benytte meg av - om det nå blir styrketrening på stuegolvet, trimsykkel, sykkel i marka eller en real powerwalk. Jogging drev jeg med en periode, men har en hofte som er litt kranglete innimellom så jeg er litt redd for å belaste den for mye. Men prøver å gå en del tur da, gjerne med litt tempo og det føles veldig godt, men nå har det vært -25 her i mange uker og der går grensen altså! Men nå har jeg fått dunparkas av Lille Gubben til jul så nå fryser jeg ikke i alle fall!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat