Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-10, 18:11   #20
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Møter dere motstand for slankemetoden?

Jeg har vært ørten ganger på sykehuset de siste månedene grunnet noe de ennå ikke har funnet årsaken til. Og jeg har ikke tall på hvor mange blodprøver de har tatt, men at det er godt over 100 vet jeg. Elektrolyttene sjekkes hver gang.

Hver gang jeg er inne hos legen spør han meg hva jeg spiser for stort sett alle blodprøvene er flotte! Jeg forteller at jeg spiser lavkarbo, med karbinntak under 50. Jeg prøvde meg på ketolyse, men det måtte jeg bare kutte ut da jeg ble regelrett syk av det. Legen synes det er flott at jeg spiser lavkarbo og ber meg fortsette med det siden jeg får så gode svar på blodprøvene, så da så.