Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-10, 19:50   #4808
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dette spørsmålet hadde jeg aldri trodd jeg skulle stille, men: Jeg prøver å finne en fagforening som passer meg, men hvilken?
Min bakgrunn er teknisk IT, men jeg jobber med salg. Føler det er mer riktig med noe som er teknisk forankret enn de som jobber kun med handel. Men vil gjerne høre tanker og erfaringer fra andre!

Jeg er utdannet ingeniør innen logistikk, men jobber til daglig med data og innkjøpsprosesser - er organisert i NITO
Ut fra det du skriver så ville jeg sjekket ut Nito (se medlemskriteriene), alternativt Industri og Energi

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF