Tråd: Grete Roede
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-10, 01:01   #21
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Grete Roede

Jeg gikk ned 20kg på 16uker med GR i 1996! Fulgte matopplegget til punkt og prikke.

Jeg var sulten hele tiden og bare drømte om den dagen jeg hadde vært forlover i bunaden slik at jeg kunne spise "normalt" igjen!

Like før siste kurset var slutt, fikk jeg noen vanvittige magesmerter som etter noen anfall ble diagnostisert med gallestein. Legen som senere fjernet galleblæren min, lo litt da han kunne konstantere nok et resultat av et totalt fettfattig GR- kosthold! Kurslederen (som var operasjons- sykepleier) blånektet for at GR- kurset hadde noe som helt med gallesteinene å gjøre, men kirurgen var sikker i sin sak. Overgangen fra et normalt fettholdig kosthold til den tidens fettløse GR- kost ga mange kvinner problemer med gallestein!

Og selvfølgelig kom kiloene tilbake! Litt etter litt og så i full fart kom alle 20 tilbake og jammen hadde de med seg noen få venner også!

Godt konseptet nå tillater mer fett og faktisk begynner å snuse på noe som kan bli lavkarbo etterhvert!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat