Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-10, 15:34   #9
Anitave
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 47
Innlegg: 144
Anitave er ny på veien

Sv: En skikkelig nybegynner, som trenger litt hjelp!

Jeg har drukket pepsi max fra dag en.
Det er det eneste jeg ikke klarer å kvitte meg med.
Det redder meg fra søthungeren og jeg har store problemer med vann og har alltid hatt det.
Men har klart å snike inn mere vann, så har en vannflaske med meg overalt.

Kan ikke si at jeg har merket noe negativt, har gått ned 0.8 kg i uka i snitt siden midten av oktober.
Jeg reagerer heller ikke negativt med å kose meg med sukkerfritt gummibjørner fra apoteket i helgen når resten av familien koser seg. Samt jeg spiser atkins edulge melkesjokolade bar uten problemer.
Så sant jeg går ned sakte og sikkert så har jeg ingen planer med å slutte, for da kommer jeg garantert til å sprekke om jeg ikke unner meg dette.

Men ettersom jeg har forstått så må man prøve seg frem når det kommer til søtningstoffer og hvordan man reagerer på dem. For det er veldig inviduelt.

Til skolemat så kan man lage små omeletter i disse amerikanske muffins formene.. putt en bukett brokkoli oppi formen og hell over vispet egg, ta i krydder og valgfritt kjøtt....
Disse kan du fryse og ta opp kvelden i forveien til å ha i matboksen sammen med litt salat..
Kald kylling og salat eller skinke salat kan man ha med til niste.

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat