Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-10, 18:34   #4
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ny her. litt spørsmål jeg ikke fant svar på.

Flott at du får behandling, det var godt å høre. Men samtidig forferdelig trist at du ikke kan få lov til å gjøre det som du merker at kroppen din er mest fornøyd med. Er nok noen inne på den delen som kan hjelpe deg håper jeg, men iforhold til din behandler kan du enten forsøke å bytte behandler eller å lyge til h*n ved å si at du spiser det de ønsker og så slå i bordet senere med at du faktisk ikke har gjort som påkrevd men funnet ut av hva som er best for deg og dermed fått bedre helse, er en god følelse å få bevist at du hadde rett hele veien
Lykke til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat