Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-10, 21:52   #17
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Rent kjøtt er rimeligst hvor?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg kjøper grillet kylling på rema - den er veldig mye mer saftig enn den ferdige i ferskdisken Prøvde meg på hel rund frossen laks/ørret fra ICA her om dagen og den var kjempegod! Skraper skinn og renser innmat, salter og peprer, fyller med sitron, smør og persille og pakker i folie i ovnen. Til rundt 30 kr kg blir dette et rimelig alternativ til ferske fileter (som er sprøytet fulle av saltlake?). Spiser det jeg vil ha og fryser ned resten i porsjoner - eller lager "aspik" Ellers vet jeg kiwi har VELDIG billige tilbud på fredager (feks entrecote til 14 kr pr pk... ) - men som oftest utsolgt når jeg er ferdig på jobb... så dra når de åpner!!

Jeg klarer ikke den grillete kyllingen fra rema... Den er saftig fordi den er sprøytet full av vann og andre ting..