Sv: Desember/Januar starter tråden!
Jippi! Jeg har ventet på en desemberstartertråd! Innså vel at det var lurest å vente på en januartråd, da det sikkert ikke var mange som begynte rett før årets største etegilde! Fordelen er at jeg allerede har gått ned 4.6kg. Deilig med komplimenter fra familien i jula. Og det var spesielt deilig å bruke en kjempefin kjole jeg ikke har kunnet bruke de siste to årene! Og det har vært så lett! Og såpass effektivt at to familiemedlemmer slenger seg med på nyåret. Det blir fint å ha noen å støtte seg til midt i all skepsisen Fins nok av "know-it-all"- folk som alltid vet best. Gleder meg som en unge til å begynne og studere medisin og få litt faglig tyngde bak påstandene mine! Høsten kan ikke komme raskt nok!
Men før det: bryllup i mai! Jeg har bestilt brudekjolen en str for liten for å gi meg selv en utfordring, men begynner å lure på om den må syes inn om jeg fortsetter som nå! DET hadde vært noe det! Prøvde kjolen til forloveren min i dag (hadde tenkt å låne den til et annet bryllup), men den var for stor! Hurra! Og vi har alltid vært ca samme str. Oh happy day!
Mine veiinger:
Rock bottom: 93.6kg (i sommer en gang)
Etter to måneder med halvhjerta LCHF: 89.0kg!
Nå har jeg ketolyseutstyr og leker meg med ketosticks på kveldene, prøver å være litt mer seriøs. Skal begynne å trene igjen snart også (er til og med velsignet med tredemølle i huset), har ikke gjort det siden november... Kjenner at jeg ikke har lyst til å møte vennene mine på en stund, for å få en WOW-reaksjon når jeg først møter dem Selvtillitten har aldri vært dårlig, men den er definitivt på vei oppover nå, føler meg skikkelig bra! Gleder meg til å kjøpe nydelige klær og kjoler når jeg blir mindre! Har egentlig bare kjøpt "telt" i noen år nå, pga. oppblåst karbomage. Etter mine FIRE første dager på LCHF kunne jeg bruke tettsittende klær igjen uten at jeg så fødeklar ut.
Gleder meg til fortsettelsen, lykke til alle sammen! Det er ikke så vanskelig, bare veldig deilig
Hm... jeg ble visst litt pratsjuk Får gå å plage gubben istedet, han kom nettopp hjem fra kveldsskift. Natta
|